Khatod confirms full activity and regular operations

English:

Dear All,

Khatod Optoelectronic would like to inform that all company activities are regularly operational in compliance with the Decree of the Italian PM of March 12, 2020, containing the anti-COVID-19 measures adopted by the Italian Government, according to the directives from WHO.

The production capacity has been increased in order to meet the growing market demand and will continue regularly in the coming weeks. We are currently working over 3 daily shifts.
Goods movement has no restrictions, both in Europe and in international territories, and logistics are fully operational, as you can check at the sites of the major worldwide carriers (FedEx, DHL, UPS, GLS, DB Schenker etc.)

Contact with goods does not expose people to the risk of infection, since COVID-19 is not able to survive on surfaces for a long time, as stated by WHO.
Please read at the World Health Organization link: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public/myth-busters.

Khatod staff employed in the offices is working in smart mode and all measures containing the anti-COVID-19 measures adopted by the Italian Government according to the directives, prescriptions and guidance from WHO, are duly implemented in and applied to our personnel and facilities in order to guarantee the safest service and the highest possible level of safety for our customers and collaborators.
To date, no case of contagion has occurred among our staff, either within the company or among their families.

Our stock of raw materials allows us to be self-sufficient until July 2020. Our main suppliers (Covestro, Röhm GmbH, Sabic, Arkema) have guaranteed the deliveries of our orders scheduled in 2019, until October 2020.

We understand the concerns of our customers, however our sales representatives, which you usually refer to, are at your complete disposal for any help and to ensure our performance and operation.

That’s a difficult time for everyone and it is only with optimism, determination and great commitment that we can overcome this moment all together.

Yours Faithfully,

Italiano:

Carissimi,

Khatod Optoelectronic desidera informare che tutte le attività dell'azienda sono regolarmente operative in conformità con il Decreto del Primo Ministro italiano del 12 marzo 2020, contenente le misure anti-COVID-19 adottate dal governo italiano, secondo le direttive dell'OMS.

La capacità di produzione è stata aumentata per soddisfare la crescente domanda del mercato e continuerà regolarmente nelle prossime settimane. Attualmente stiamo lavorando su 3 turni giornalieri.
La circolazione delle merci non ha restrizioni, sia in Europa che nei territori internazionali, e la logistica è pienamente operativa, in quanto è possibile controllare presso i siti dei principali corrieri mondiali (FedEx, DHL, UPS, GLS, DB Schenker ecc.)

Il contatto con le merci non espone le persone al rischio di infezione, poiché COVID-19 non è in grado di sopravvivere a lungo sulle superfici, come affermato dall'OMS.
Si prega di leggere al link dell'Organizzazione mondiale della sanità: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public/myth-busters

Il personale di Khatod impiegato negli uffici sta lavorando in modalità smart e tutte le misure contenenti le misure anti-COVID-19 adottate dal governo italiano secondo le direttive, le prescrizioni e le indicazioni dell'OMS, sono debitamente implementate e applicate al nostro personale e alle nostre strutture per garantire il servizio più sicuro e il più alto livello possibile di sicurezza per i nostri clienti e collaboratori.
Ad oggi, nessun caso di contagio si è verificato tra il nostro personale, né all'interno dell'azienda né tra le loro famiglie.

Il nostro stock di materie prime ci consente di essere autosufficienti fino a luglio 2020. I nostri principali fornitori (Covestro, Röhm GmbH, Sabic, Arkema) hanno garantito le consegne dei nostri ordini programmate nel 2019, fino a ottobre 2020.

Comprendiamo le preoccupazioni dei nostri clienti, tuttavia i nostri rappresentanti di vendita, a cui di solito fai riferimento, sono a tua completa disposizione per qualsiasi aiuto e per garantire le nostre prestazioni e operazioni.

È un momento difficile per tutti ed è solo con ottimismo, determinazione e grande impegno che possiamo superare questo momento tutti insieme.

Distinti saluti,

Deutsch:

Guten Morgen,

Khatod Optoelectronic teilt mit dass alle notwendige Unternehmensaktivitäten in Übereinstimmung mit den nach DPCM 12/03/2020 erlassenen Regeln zur Eindämmung der Ansteckung durch COVID-19 durchgeführt wurden.

Die Produktionskapazität wurde aufgrund einer steigenden Marktanfrage erhöht und wird in den kommenden Wochen regelmäßig fortgesetzt. Wir arbeiten derzeit mit 3 Schichten pro Tag.
Die Waren zirkulieren uneingeschränkt auf europäischem und internationalem Gebiet und die Logistik ist voll funktionsfähig, wie Sie auf den Websites der wichtigsten Spediteure der Welt (FedEx, DHL, UPS, GLS, DB Schenker usw.) nachgelesen werden kann.
Der Kontakt mit der Ware setzt Menschen nicht dem Infektionsrisiko aus, da COVID-19 auf Oberflächen nicht lange überleben kann, wie von der WHO (WHO) angegeben: Lesen Sie die Informationen der Weltgesundheitsorganisation

Das in den Büros beschäftigte Khatod-Personal arbeitet zur Zeit in „Smart working“ und alle von der italienischen Regierung gemäß WHO (WHO) geforderten Maßnahmen zur Gewährleistung der Gesundheit unserer Mitarbeiter wurden veranlasst.
Bisher gab es keine Ansteckung unter unseren Mitarbeitern, weder innerhalb des Unternehmens noch unter deren Familien.
Lagerbestände in Bezug auf Rohstoffe ermöglichen es uns, bis Juli 2020 unabhängig zu sein.
Unsere Hauptlieferanten (Covestro, Röhm GmbH, Sabic, Arkema) haben uns die Lieferung unserer Bestellungen von 2019 bis Oktober 2020 garantiert.
Wir verstehen die Beunruhigung unserer Kunden und unserer Vertriebsmitarbeiter, auf die Sie sich normalerweise beziehen stehen ihnen zur Verfügung um Dienstleistungen und Abläufe zu garantieren.
Es ist eine schwierige Zeit für alle und nur mit Optimismus, Willen und größtem Engagement können wir diesen Moment gemeinsam überwinden.

Herzliche  Grüße

Español:

Queridos todos,

Khatod Optoelectronic anuncia que todas las actividades de la empresa siguen regularmente respetando las normas adoptadas a raíz del DPCM 12/03/2020 referentes a la contención del contagio de COVID-19.

La capacidad de producción ha sido implementada como resultado de una creciente demanda del mercado y continuará regularmente en las próximas semanas.
Actualmente estamos trabajando en 3 turnos.
La mercancía circula sin restricciones tanto en territorio europeo como internacional y la logística está en pleno funcionamiento, como demuestran los sitios de los principales transportistas del mundo (FedEx, DHL, UPS, GLS, DB Schenker, etc.)

El contacto con los productos no expone a las personas al riesgo de infección, ya que el COVID-19 no sobrevive en las superficies por mucho tiempo, según lo declarado por la OMS (WHO): Léase la información de la Organización Mundial de la Salud.

El personal empleado en las oficinas trabaja en Smart Working y se han adoptado todas las medidas requeridas por el gobierno italiano, de acuerdo con la OMS (WHO), para garantizar la salud de nuestros colaboradores.
A día de hoy no se ha producido ningún caso de contagio dentro de la empresa ni por parte de los familiares de nuestros colaboradores.

Las existencias de materias primas en almacén nos permiten ser autosuficientes hasta julio de 2020.
Nuestros principales proveedores (Covestro, Röhm GmbH, Sabic, Arkema) nos han garantizado las entregas de nuestros pedidos programados en 2019 hasta octubre de 2020.

Entendemos la preocupación de nuestros Clientes; los representantes de ventas están a vuestra completa disposición para garantizar nuestro rendimiento y operación.

Es un momento difícil para todos y solo con optimismo, voluntad y compromiso que podemos superar todo esto juntos.

Français:

Bonjour,

Khatod Optoelectronic informe que toutes les activités de l'entreprise sont régulièrement opérationnelles conformément au décret du PM italien du 12 mars 2020, contenant les mesures anti-COVID-19 adoptées par le gouvernement italien, selon les directives de l'OMS/ WHO.
La capacité de production a été augmentée suite à une demande croissante du marché et poursuivra régulièrement dans les semaines à suivre. Nous travaillons actuellement sur 3 quarts de travail/jour.
Les marchandises circulent sans restrictions sur le territoire européen et international et la logistique est complètement opérationnelle, comme vous pouvez le vérifier sur les sites Internet des transitaires internationaux (FedEx, DHL, UPS, GLS, DB Schenker etc.)
Le contact avec les marchandises n'expose pas les personnes au risque d'infection, car COVID-19 ne survit pas longtemps sur les surfaces, comme indiqué par l'OMS/WHO: on peut trouver toute information ici: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public/myth-busters

Le personnel de Khatod employé dans les bureaux travaille en smart-working et toutes les mesures anti-Covid-19 adoptées par le gouvernement italien conformément aux directives, prescriptions et directives de l'OMS, sont dûment appliquées à notre personnel et à nos structures afin de garantir le service le plus sûr et le plus haut niveau de sécurité possible à nos clients et collaborateurs.
À ce jour, il n'y a eu aucun cas de contagion parmi notre personnel, ni au sein de l'entreprise ni au sein de leurs familles.

Notre stock de matières premières nous permet d'être autosuffisant jusqu'en juillet 2020. Nos principaux fournisseurs (Covestro, Röhm GmbH, Sabic, Arkema) ont garanti les livraisons de nos commandes prévues en 2019, jusqu'en octobre 2020.

Nous comprenons les préoccupations de nos clients, mais nos représentants commerciaux, auxquels Vous vous référez habituellement, sont à Votre disposition pour toute aide et pour garantir nos performances et notre opération.

C'est une période difficile pour tout le monde et ce n'est qu'avec optimisme, détermination et grand engagement que nous pourrons surmonter ce moment tous ensemble.

Cordialement,

русский:

Добрый день!

Компания Khatod Optoelectronic информирует вас о том, что деятельность компании осуществляется в штатном режиме в соответствии с Указом премьер-министра Италии от 12 марта 2020 г., содержащего необходимые меры по борьбе с вирусом COVID-19, принятые правительством Италии согласно директивам ВОЗ.

Для удовлетворения растущего спроса на рынке наши производственные мощности были увеличены и будут продолжать наращиваться в ближайшие недели. Сегодня мы работаем в 3 смены. Перемещение товаров не ограничивается ни в Европе, ни на международных территориях. Логистические компании работают в обычном режиме, в чем можно убедиться, посетив сайты крупнейших международных перевозчиков (FedEx, DHL, UPS, GLS, DB Schenker и т. д.).

Контакт с товарами не подвергает людей риску заражения, так как COVID-19 малоустойчив вне живых организмов и быстро погибает во внешней среде согласно сведениям ВОЗ. Более подробную информацию можно найти на сайте Всемирной организации здравоохранения: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public/myth-busters

Офисные сотрудники Khatod работают в smart режиме, и все меры, направленные против распространения вируса COVID-19 и принятые правительством Италии в соответствии с директивами ВОЗ, должным образом применяются к нашим сотрудникам и производственным объектам для того, чтобы гарантировать максимальный уровень безопасности нашим клиентам и партнерам. На сегодняшний день среди наших сотрудников и членов их семей не выявлено ни одного случая заражения вирусом.

Наши запасы сырья достаточны для того, чтобы работать без перебоев даже в режиме полной изоляции до июля 2020 года. Наши основные поставщики (Covestro, Röhm GmbH, Sabic, Arkema) гарантировали своевременные отгрузки сырья по нашим размещенным заказам вплоть до октября 2020 года.

Мы понимаем беспокойство наших клиентов, однако наши представительства и менеджеры по продажам, к которым вы обычно обращаетесь, находятся в вашем полном распоряжении и поддерживают работу центрального офиса.

Это трудное время для всех, и только с оптимизмом, решимостью и приверженностью своему делу мы можем преодолеть выдавшиеся невзгоды все вместе.

Искренне Ваш,
Джузеппе Васта

Português:

Prezados,

A Khatod Optoelectronic gostaria de informar que todas as atividades da empresa estão regularmente operacionais em conformidade com o Decreto do Primeiro Ministro Italiano de 12 de março de 2020, contendo as medidas anti-COVID-19 adotadas pelo governo italiano, de acordo com as diretrizes da OMS.

A capacidade de produção foi aumentada para atender à crescente demanda do mercado e continuará regularmente nas próximas semanas. Atualmente, trabalhamos em três turnos diários.

A movimentação de mercadorias não possui restrições, tanto na Europa quanto em territórios internacionais, e a logística está totalmente operacional, como você pode verificar nos sites das principais transportadoras do mundo (FedEx, DHL, UPS, GLS, DB Schenker etc.)

O contato com as mercadorias não expõe as pessoas ao risco de infecção, uma vez que o COVID-19 não é capaz de sobreviver em superfícies por um longo tempo, conforme declarado pela OMS.

Leia no link da Organização Mundial de Saúde: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public/myth-busters

A equipe da Khatod que trabalha nos escritórios, estão trabalhando em modo inteligente e todas as diretrizes que contêm as medidas anti-COVID-19 adotadas pelo governo italiano, assim como as diretrizes, prescrições e orientações da OMS, são devidamente implementadas e aplicadas ao nosso pessoal e instalações, de modo a garantir o serviço mais seguro e o mais alto nível de proteção possível para nossos clientes e colaboradores.

Até o momento, nenhum caso de contágio ocorreu entre nossos funcionários, dentro da empresa ou entre suas famílias.

Nosso estoque de matérias-primas nos permite ser autossuficientes até julho de 2020. Nossos principais fornecedores (Covestro, Röhm GmbH, Sabic, Arkema) garantiram as entregas de nossos pedidos programados em 2019, até outubro de 2020.

Entendemos as preocupações de nossos clientes, no entanto, nossos representantes de vendas, aos quais você costuma ter contato, estão à sua disposição para qualquer ajuda e para garantir nosso desempenho e operação.

É um momento difícil para todos e é somente com otimismo, determinação e grande compromisso que podemos superar esse momento todos juntos.

Com os melhores cumprimentos,
Khatod Optoelectronic Srl

Product images are for illustrative purposes only. All the data contained in this page are the property of Khatod Optoelectronic Srl and may change without prior notice. Production, marketing, distribution, sale of these products as well as their possible modifications and variations are only and exclusive right of Khatod Optoelectronic S.r.l. No company can perform any of these actions without written permission released by Khatod Optoelectronic S.R.L. - REPRODUCTION PROHIBITED -